(Oslo, 2.2.2012) Det tok tid, men nå er vinteren endelig blitt slik den skal være, med nok snø både i og utenfor løypene. Og det gode kommer sjelden alene. Nå ruller også vinterens vakreste eventyr – Pimp your weekend – i gang for tredje år på rad. Seks heldige vinnere får en kongehelg i Norges feteste campingvogn, og kan til slutt vinne tur til fotball-EM.

De siste årene har glade vinnere i Pimp your campingvogn fått en total makeover av sine campingvogner på vintersportssteder i Norge. I årets Pimp-kampanje, er navn og innhold endret noe fra tidligere år. Under navnet Pimp your weekend samarbeider Coca-Cola og DJ Herkules om å sende musikkglade ski- og brettkjørere til en drømmehelg i enten Trysil eller Hemsedal. Og ikke på et kjedelig hotellrom, men i Norges feteste campingvogn: En retro Airstream campingvogn, importert fra USA, og pimpet etter alle kunstens regler.

Se videoen med DJ Herkules i Norges feteste campingvogn.

Dine feteste kjørelåter – slik gjør du det

Du kan også være med. Om du kjører ski eller brett, spiller ingen rolle – er du vant til lange dager i bakken, eller utenfor, vet du også hvor viktig en god spilleliste er. Den gjør turen komplett. Foretrekker du tung hip hop, dubstep, rock eller trance? Det spiller heller ingen rolle – alt er lov. Det eneste du trenger å gjøre er å gå inn på www.pimpyourweekend.com. Da kommer du inn til Coca-Cola Norge sin Facebook-side.

Der kan du sette sammen en spilleliste med de fem låtene du synes er kulest å høre på i bakken, eller utenfor løypa. Når du har satt sammen listen, laster du den opp. Da kan andre høre på din spilleliste, og du kan få stemmer fra dem. På Facebook-siden kan du også selv sjekke ut spillelistene til andre deltakere.

Coca-Cola handler om å ha det morsomt, og glede seg over de gode sidene av livet. Med Pimp your weekend fokuserer vi på to ting som for mange er uløselig knyttet til dette, nemlig musikk og en aktiv livsstil. Alle og enhver kan kose seg med musikklistene som lastes opp på pimpyourweekend.com, sier Anne Marit Ihlen i Coca-Cola.

Seks heldige vinnere
Det blir seks heldige vinnere av årets Pimp your weekend. DJ Herkules og Coca-Cola vil gå gjennom alle spillelistene, og finne vinnerne blant dem som har de kuleste spillelistene, i kombinasjon med mest mulig stemmer.

– De seks heldige vinnerne vil – sammen med sine venner – får en pimped weekend i Norges feteste campingvogn i enten Trysil eller Hemsedal, og kan til slutte vinne en tur til fotball-EM, fortsetter Anne Marit Ihlen.

Vinne tur til fotball-EM

I løpet av helgen i campingvogna får de seks vinnerne hvert sitt kamera, til å dokumentere sin pimped weekend på vintersportsstedet. Når helgen er over vil videoene legges ut på Friflyt.no og på Coca-Cola sin Facebook-side i Norge. Av disse videoene, stemmes de to beste vinnerne frem til en finale i Hemsedal, der konkurrerer om sluttpremien: En tur til sommerens fotball-EM i Polen og Ukraina.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Anne Marit Ihlen, Marketing Activation Manager Coca-Cola, 97502667, aihlen@coca-cola.com.

Om Coca-Cola

Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA. I 1895 fantes drikken i alle statene i USA, og ved århundreskiftet kom Coca-Cola til Europa. I Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Siden 1997/98 har Coca-Cola Enterprises Norge AS hatt ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres, i tillegg til Coca-Cola, også Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta, Sprite, Urge, TAB X-tra, Bonaqua, Powerade, Mer, Nestea, Minute Maid, Burn,Kuli og CHAQWA. Coca-Cola Enterprises AS, har til sammen ca. 1100 ansatte i Norge. Selskapet omsatte for ca 2,32 milliarder kroner i 2010 og solgte  288,5 millioner liter drikke her til lands.