(Oslo, 25.3.2014) Coca-Cola sin kaffe Chaqwa blir den offisielle kaffeleverandøren til NFF. Vårt mål er at Chaqwa skal bli største kaffe i det norske bedriftsmarkedet, sier Tormod Halbakken i Coca-Cola Enterprises Norge.

Coca-Cola sin kaffe Chaqwa og NFF har inngått avtale om at Chaqwa blir offisiell leverandør av varme drikker til Norges Fotballforbund, Ullevål Stadion, Ullevaal Business Class (et av Norges største kurs- og konferansesentre) og ArenaSalg. Den nye samarbeidsavtalen innebærer blant annet at all kaffe på Ullevaal Stadion blir levert av Chaqwa.  NFF forvalter gjennom datterselskapet Ullevaal Stadion alt salg i lokalene til alle arrangementer, som landskamper, cupfinaler og konserter.

– Coca-Cola Enterprises er en stor og solid aktør som leverer kvalitetsprodukter. Vi er glad for å inngå en samarbeidsavtale som vil sikre kaffeprodukter av høy kvalitet til alle våre arrangementer på Ullevaal Stadion, samt til UBC gjennom hele året, sier Tom Sundby, Markedsdirektør i NFF.

– Vi er stolte og glade for at Coca-Cola, gjennom vårt kaffemerke Chaqwa, nå blir den nye leverandøren av kaffe og varme drikker til NFF, sier Tormod Halbakken, direktør for varme drikker og vending i Coca-Cola.

– Vårt mål for Chaqwa er å bli Norges største leverandør innenfor bedriftsmarkedet i Norge. Samarbeidet med NFF er en viktig milepæl for oss på veien mot å nå dette målet. Gjennom denne avtalen vil Chaqwa være en aktiv og engasjert samarbeidspartner på Ullevaal Stadion, og i norsk fotball for øvrig, avslutter Halbakken.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Tormod Halbakken, Associate Director @work, Vending and Hot Beverages, Coca-Cola Enterprises Norge: thalbakken@cokecce.com, 90 58 88 09.